Skrzaty w stylu country

Przedstawiam zapowiadaną już przeze mnie parę skrzatów. Malinowe korpusy, czapeczki, rączki i nóżki gnomów kontrastują z zielono-białą kratką vichy, z której uszyłam ubrania i dodatki. Takie połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba ponieważ kojarzy mi się z wakacjami na wsi, za którymi czasem tęsknię. Skrzacią siostrę opatuliłam w szaliczek z włóczki akrylowej w kolorze ecru. Oczka i noski namalowane są nietoksyczną farbą do tkanin, uśmiechy zaś wyszywane.



Skrzacie rodzeństwo można nabyć w Decobazaarze-klik.

Komentarze

  1. Jak byliśmy dziećmi to zostawialiśmy im pod kamieniami listy napisane zaszyfrowanym alfabetem :) Rozmarzyłaś mnie zimowo-narniową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym znaleźć taką wiadomość kiedyś pod kamieniem :) Ty też mnie rozmarzyłaś...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...

Witamina N