Tymiankowe łoże

W Chatce od niedawna zamieszkał kotek - Tymianek.
Jest cudowny, pogodny, uwielbia pieszczoty
i jak na kociaka przystało - szalone zabawy.
***
Aby mógł wylegiwać się do woli na wygodnym posłaniu
uszyłam dla niego kojec.
W tym celu wykorzystałam dwie flanelowe koszule,
kawałeczek lnu i wypychacz poliestrowy, 
którym na co dzień wypełniam moje przetworki
(wypychacz ten, jak się niedawno dowiedziałam,
jest bardzo ekologiczny ponieważ robiony jest
ze zużytych butelek plastikowych. Poza tym jest antyalergiczny).
Zrobiłam też napis z imieniem, żeby łoże było spersonalizowane :)

***
I na tym wygodnym, mięciutkim, milutkim
i ekologicznym legowisku wyleguje się kocurek
(pomijając fakt, że lubi też leniuchować w misce na ściereczki w łazience,
łóżeczku Eryka i w pudłach z moimi materiałami)






Komentarze

  1. Śliczny koteczek Tymianeczek !!!
    Kojec ma wspaniały, pięknie się na nim prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze Rudkowi dobrze u was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :0) Nie może być inaczej. Należy mu się raj na ziemi <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...

Witamina N