środa, 27 sierpnia 2014

Lalki, lalki, lalki...

Ostatnie dwa tygodnie są dla mnie niesamowicie intensywne.
Maszyna nieustannie pracuje na pełnych obrotach.
Ogromna ilość lalek, toreb, narzut, ocieplaczy... zapełnia mą pracownię.
Muszę przyznać, że jestem w swoim żywiole.
Uwielbiam swoją pracę i daje mi ona naprawdę dużo radości.
Kilka dużych zamówień, które wymagały sporego nakładu pracy i uwagi
już zakończyłam o czym niebawem napiszę.
Teraz przyszedł czas na szmacianki obu płci, które namnożyły się
w Chatce i łobuzują w niej na całego :)



Na zamówienie Pani Adriany powstały cztery szmacianki
plus kotka - elegantka:



Ola, podobnie jak jej rodzice, to maleńka fanka motoryzacji.
Stąd rysunek dużego Fiata na fartuszku :)


Tu cała zgraja (gościnnie z laleczką w granatowej sukience w grochy).


Tutaj z kolei łobuziary z włosami w intensywniejszych kolorach:


A ku ku... :)

Ania poprosiła mnie o dwóch chłopaków łobuziaków,
których nazwałam Jackiem i Plackiem.
Dla odróżnienia szmacianym chłopcom zrobiłam inne noski.
Wszywanie każdego włosa osobno może irytować i jest
naprawdę pracochłonne lecz efekt wart jest poświęcenia:






To nie pierwsi szmaciani chłopcy jakich uszyłam
TUTAJ można zobaczyć pierwowzór powstały ponad rok temu.
W każdym razie oficjalnie włączam chłopięce wersje szmacianek 
do mojego asortymentu. Mam już nawet zamówienie na
Jacka i Placka od mojego synka :)
To jeszcze nie wszystkie lalki jakie stworzyłam.
Reszta czeka na wykończenie i sfotografowanie...


Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim czytelnikom
naprawdę letniej końcówki wakacji... ♥

6 komentarzy:

Urszula pisze...

Dziewczynki są urocze !!! a chłopcy fantastyczni !!!

linka pisze...

Szalejesz dzewczyno i tak dalej ! Ściskam wirtualnie

Margot pisze...

Dziękujemy :) ♥

Margot pisze...

Szaleństwo jest wpisane w ten zawód :))) Również Cię serdecznie ściskam Linko ♥!

Anna pisze...

Ale ładne łobuziaki! Pozdrawiam

Agata Czechowicz pisze...

Potwierdzam chłopcy są mega ♥ Takie łobuzy do pokochania :)
Ściskam !