Kiedy lato się czerwieni

Lubię ten moment kiedy lato zaczyna się czerwienić i złocić.
Dojrzewają jabłka, pomidory (dla mnie przeogromną radochą są moje tegoroczne zbiory♥), śliwki i winogrona...
Łąki obfitują w zioła (w tym roku poznałam i zebrałam zupełnie nowe roślinki ♥).

Lubię czas, kiedy zbliża się szkoła (chociaż mój syn nie pała z tego powodu aż tak wielkim entuzjazmem jak kiedyś ;) ). No cóż obowiązków jest coraz więcej i chcąc nie chcąc trzeba im sprostać. Jednak wspólne zakupy brakujących przyborów, potrzebnych ubrań, porządki, a w tym roku czytanie "Dzieci z Bullerbyn"(♥) to takie nasze małe, codzienne przyjemnostki końca wakacji. Oczywiście kiedy tylko się da rowerujemy. 

Wyzwań nie zabrakło także przy maszynie do szycia. Patchworkowa poduszka
z motywem jabłka zawiera kilka detali, które wymagały poznania nowych technik szycia. Jak ja to lubię ♥. A podusia powstała na prośbę Dorotki jako prezent dla małej Heleny. Warto zwrócić uwagę, że każdy z użytych kawałków bawełny zawiera motyw jabłkowy.

Od miesiąca mieszka u nas malutka, słodziutka kotka - Emma. Dom całkowicie się zmienia, kiedy pojawia się w nim kot. Wszyscy kociarze wiedzą co mam na myśli. Dla mnie to dom idealny. Nasza mała ruda, zielonooka piękność codziennie nam o tym przypomina psoceniem ale przede wszystkim słodyczą totalną ♥

Na macie również bardzo rozwojowo. Mam za sobą swoje pierwsze zajęcia stacjonarne jogi z dziećmi i cudowną grupą dorosłych. Do tej pory nagrywałam zajęcia on-line, jednak bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem to cenny dar. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Przede mną jeszcze dużo nauki ale to ścieżka tak cudowna i pełna coraz to nowych zadań, że chcę nią podążać bez końca. 

Codziennie jestem wdzięczna za niesamowity dar miłości, której doświadczam od mojego Mężczyzny. Wspólne wzrastanie, uczenie się siebie, życia i kosmicznej bliskości
to momenty, które doceniam ponad wszystko ♥










Namaste♥

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Witamina N

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...