Boże Narodzenie 2019






 Na zdjęciach znajdują się powstałe w ostatnim czasie niektóre moje prace.
Skarpety na prezenty uszyłam na prośbę Małgosi z Norwegii. To kontynuacja zamówienia sprzed kilku lat kiedy wykonałam skarpety świąteczne dla Małgosi i jej męża.
Tym razem powstały kolejne do rodzinnego kompletu - dla córeczki - Zosi
oraz dwóch piesków Chihuahua - Gucia i Misi. 

Skandynawski klimat świąteczny zapanuje też w moim domu. A to za sprawą skrzatki Pixy, której powstanie zawdzięczam Agatce z zaprzyjaźnionej pracowni artystycznej Agatownik Design. Nabyłam u niej skrzata w stylu Maileg. Duńskie krasnale od zawsze mi się podobały ale jakoś nie mogłam znaleźć ani czasu i ani motywacji aby sobie takiego uszyć. Nadarzyła się okazja aby wreszcie spełnić notorycznie odkładane na bok zamiary. Mniejszego skrzata z pracowni Agatownik przejął mój syn, a ja uszyłam mu skrzacią mamę (moją tylko moją!).
Jestem z niej dumna zwłaszcza, że wymagała ode mnie poznania zupełnie nowej
(wspaniałej! inspirującej! trudniejszej!) techniki szycia.

W tym roku w Chatce Margot nie mogło też zabraknąć szwedzkiego motywu konika Dala, który pojawił się na woreczkach zapachowych, gwiazdkach i poduszkach.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...

Witamina N