środa, 14 stycznia 2015

11 kotów Karoli...




...pojawiło się na lnianej zakładce,
powstałej na specjalne zamówienie.
Narysowanie każdego futrzastego urwisa
było dla mnie przyjemnością.
Jedenaście kocurków w składzie:
Kubuś, Mucyk, Ciunia, Bielasek, Bryś,
Rudzik, Łaciatka, Brysia, Gruby Rudy (vel Lisek),
Chudy Rudy (Chytrusek) i Mini Rudy :)))



A tutaj zdjęcia Bielaska, Rudzika i Łaciatki zrobione przez Karolinę:





Urocze mrucząco-miałczące piękności, które lubią asystować przy czytaniu :)

Powstało jeszcze serduszko z sentencją do kompletu:



Koty bardzo mnie inspirują.
Wybrałam je jako motyw przewodni mojej nowej kolekcji,
której pierwszymi zwiastunami są urocze elegantki:







Reszta kocich przytulasów już niecierpliwie
przebiera łapkami by ujrzeć światło dzienne :)

Mam sporo do nadrobienia
dlatego póki co będzie co czytać w Chatce.

Pozdrawiam kocio! ;)

6 komentarzy:

Urszula pisze...

Śliczna zakładka i kociaki takie milusińskie - lale także !

Aneta O pisze...

pięne prace ale kotki przytulaki naj naj :):)

Margot pisze...

Dziękuję :)

Margot pisze...

Dzięki Aneta O :) jestem z nich zadowolona :)))

Kasia Dudziak pisze...

Kotki są przeurocze. Normalnie mnie urzekły. zarówno te prawdziwe jak przytulanki.

Margot pisze...

Dziękuję w imieniu kocurzastych ;)