11 kotów Karoli...




...pojawiło się na lnianej zakładce,
powstałej na specjalne zamówienie.
Narysowanie każdego futrzastego urwisa
było dla mnie przyjemnością.
Jedenaście kocurków w składzie:
Kubuś, Mucyk, Ciunia, Bielasek, Bryś,
Rudzik, Łaciatka, Brysia, Gruby Rudy (vel Lisek),
Chudy Rudy (Chytrusek) i Mini Rudy :)))



A tutaj zdjęcia Bielaska, Rudzika i Łaciatki zrobione przez Karolinę:





Urocze mrucząco-miałczące piękności, które lubią asystować przy czytaniu :)

Powstało jeszcze serduszko z sentencją do kompletu:



Koty bardzo mnie inspirują.
Wybrałam je jako motyw przewodni mojej nowej kolekcji,
której pierwszymi zwiastunami są urocze elegantki:







Reszta kocich przytulasów już niecierpliwie
przebiera łapkami by ujrzeć światło dzienne :)

Mam sporo do nadrobienia
dlatego póki co będzie co czytać w Chatce.

Pozdrawiam kocio! ;)

Komentarze

  1. Śliczna zakładka i kociaki takie milusińskie - lale także !

    OdpowiedzUsuń
  2. pięne prace ale kotki przytulaki naj naj :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aneta O :) jestem z nich zadowolona :)))

      Usuń
  3. Kotki są przeurocze. Normalnie mnie urzekły. zarówno te prawdziwe jak przytulanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję w imieniu kocurzastych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Witamina N

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...