Czas kreatywnego myślenia...

Miniony weekend spędziłam w bardzo miłym towarzystwie.
Jarmark w Dębicy będę wspominać bardzo ciepło pomimo zimna.
Pozdrawiam moją cioteczkę Zosię, Madzię i rzeźbiarza Andrzeja :)

***

Mam wielkie szczęście do poznawania niesamowitych, kreatywnych ludzi.
Takie znajomości dodają mi skrzydeł i jeszcze bardziej motywują do działania.
Jest mi bardzo miło, że mogłam zagościć w przedsięwzięciu
Pani Kasi Miernik - Pietruszewskiej
Wysowa to uzdrowisko, z którym jestem związana od najmłodszych lat.
Pamiętam jeszcze Stary Dom Zdrojowy w stanie kompletnej ruiny...
Dzięki takim ludziom jak Pani Kasia zabytki nie niszczeją,
a nieciekawe z pozoru miejsca i rzeczy nabierają wyjątkowego charakteru...

Bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do lektury
nowego, przepięknie wydanego kwartalnika internetowego
opisującego wyjątkowych ludzi, piękno Beskidu Niskiego,
promującego tutejszych rękodzielników, ciekawe przepisy kulinarne...
Miłego czytania i oglądania!!!

A poniżej kilka zdjęć z sesji, którą prześlicznie wykonała moja ulubiona Pani Fotograf
Basia Matuszyk














Komentarze

  1. śliczne zdęcia, a ta lala w czerwonej kiecce w grochy jest urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Agatko i pozdrawiam Cię bardzo bardzo cieplutko! :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Witamina N

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...