Wiosenne barwy

Ponieważ pogoda na zewnątrz nijak się ma do tak bardzo wyczekiwanej przeze mnie wiosny, postanowiłam nieco umilić sobie rzeczywistość. Za oknem brzydko i zimno,
a u mnie w Chatce wykluły się kolorowe maleństwa. Od razu zrobiło się weselej i cieplej. Teraz pozostaje tylko czekać aż wiosna zapuka do drzwi.





Króliśki mierzą 28 centymetrów, wykonane są tradycyjnie z lnu. Odziane są w lniane lub bawełniane spodenki, kapelusze (dodatkowo ozdobione różyczką). Trzy króliczki ubrane są w fartuszki (wymyśliłam je specjalnie na tę okazję, są dwustronne i bajecznie kolorowe), czwarty w pistacjowe ogrodniczki, a piąty (a raczej piąta - bo to króliśka) w piękną stokrotkową sukieneczkę, ozdobioną oliwkową koronką, białe szydełkowe bolerko i biały kapelusz. Wszystkie powstały na zamówienie sklepu z rękodziełem artystycznym. Wielkanoc zbliża się dużymi krokami, a króliczki tylko czekają by ozdobić świąteczny koszyczek lub stroik.


Zdjęcia: Alexvolf
Stylizacja: Basia

Komentarze

  1. Wiosna zapowiada się imponująco i bardzo kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  2. I pewnie taka będzie, tylko żeby już przyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i od razu dodają radości! ;)

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Zaglądaj jak najczęściej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Witamina N

Patchwork i jego historia