czwartek, 24 lipca 2014

Obiecane perełki

Obiecywałam i obiecywałam
i wreszcie udało mi się je sfotografować...
oto one perełki książkowe z second handu rodem.
Przedstawiam pierwszą część kolekcji:

książka popularnonaukowa opisująca kulturę masową XIX wieku
(szalenie mnie fascynującą), widzianą bystrymi oczyma ówczesnych malarzy

Znana mi do tej pory jedynie z filmu historia księżnej Devonshire

Osobiście nie znam otyłych wegetarian ale przepisy w tej książce
są całkiem przyzwoite... no nie mogłam jej nie kupić :)

Genialne książki (kupione w dwóch różnych lumpeksach), w których przystępnie
i w sposób niezwykle ciekawy opisano
jak naturalne olejki eteryczne działają na nasz umysł i ciało

COŚ! (jestem dumna z tej zdobyczy) z dużej kolekcji książek dziecięcych
o pewnym smoku nie gustującym w soczystych księżniczkach
tudzież chrupiących rycerzach, uprawiającym uroczy ogródeczek,
kochanym przez zwierzątka i dzieciaki :)
Świetna grafika, zabawny tekst i mądre przesłanie - to lubię.

Niedawny nabytek kupiony głównie ze względu na walory estetyczne:

piękne grafiki i w dodatku ruchome - przesuwamy czerwoną wstążeczkę...

...i obrazek się zmienia...

...i jeszcze raz... pyk...

... łabędzie i rolnik zmieniają się w zapracowane niewiasty...
w sumie książka zawiera 12 ilustracji.


Kolejną częścią moich łupów pochwalę się inną razą.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!



2 komentarze:

Urszula pisze...

Niekiedy w nietypowych miejscach można wyszukać coś interesującego i ciekawego :)

Kokka pisze...

Świetne perełki zdobyłaś :)