środa, 20 lutego 2013

Anielskie spojrzenie

Niedawno wpadła mi w rączki pewna leciwa ramka na zdjęcia.
Kiedy ją zobaczyłam od razu wiedziałam jakie będzie jej przeznaczenie.
Na święta Bożego Narodzenia Eryk dostał pod choinkę m.in. ślicznego białego, gipsowego aniołka, którego postanowiłam umieścić w rameczce.
Ramkę przemalowałam (ponieważ pierwotnie była żółta). Użyłam białej farby akrylowej.
Aniołeczka przykleiłam klejem na gorąco do kawałeczka płyty pilśniowej.
Rezultat mnie zadziwił - nie spodziewałam się, że efekt końcowy aż tak mi się spodoba :)
Z resztą zobaczcie sami:



 Teraz gipsowy słodziaczek zerka na nas z półeczki wiszącej na łóżeczkiem Eryka.

Lakonicznie rzecz ujmując anioły są dla mnie bardzo ważne i mogłabym im poświęcić osobnego bloga
i na pewno o aniołach usłyszycie jeszcze nie raz.
Pozdrawiam Was Kochani i życzę anielskiej reszty tygodnia!

2 komentarze:

AgaWu pisze...

Pięknie! A blog o aniołach?! Twojego autorstwa?! Tak, tak, tak! Prooooooooooooooooszę... :)

Margot pisze...

Jacie dzięęęki :) Myślę, że na razie muszę się powstrzymać ze względu na brak czasu ale kto wie, może za jakiś czas.... bo temat kuszący zaiste :)