środa, 12 września 2012

Wyniki losowania czyli nowy dom Długoucha

Na początku chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie,
a liczba uczestników pozytywnie mnie zaskoczyła.Nie spodziewałam się aż czterdziestu osób chętnych zaopiekować się długouchym szaleńcem :) Postanowiłam więc dodatkowo wylosować trzy osoby, które otrzymają torby ekologiczne oraz dwie osoby, które zostaną szczęśliwymi posiadaczami filcowych broszek - kotków.
W losowanie zaangażowałam całą moją rodzinkę. Z resztą nie będę się rozpisywała, wszystko zostało dokładnie sfotografowane:

Wszyscy uczestnicy czekają...

...by maleńka dłoń Eryczka wylosowała szczęśliwców :)

A zatem taadaaaam:
Posiadaczką Długoucha została:

Torby ekologiczne wylosowały:






Broszki otrzymują:





Wszystkim gratuluję. Proszę o kontakt w celu podania adresów. Pozostałym dziękuję jeszcze raz za udział
i zapraszam na kolejne losowanie przed świętami Bożego Narodzenia.




10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

Iza Z. pisze...

Bardzo się cieszę z wygranej :) W październiku wybieram się na zasłużony urlop i jeśli będzie słonecznie to będę moją ekologiczną torbę nosić codziennie :) Dziękuję i pozdrawiam (szczególnie małego Eryka) :)

Margot pisze...

Gratuluję wygranej! Życzę pięknej październikowej pogody udanego urlopu oraz aby torba się sprawdziła:! Dziękujemy za pozdrowienia i również pozdrawiamy! :))

Margot pisze...

W pierwszej połowie grudnia planuję kolejne losowanie, na które już serdecznie zapraszam!!! :)

Iza Z. pisze...

Torba idealnie wpasowała się kolorami w jesienny klimat :)
Dostałam bardzo ładną nagrodę ...:)

Dziękuję raz jeszcze :)

Ps. moja trzyletnia Julia powiedziała mi, że jak była mała, to też wygrała torbę "ikologiczną";)

Anonimowy pisze...

A my wczoraj dostałyśmy długoucha i Zosia oszalała ze szczęścia!! Chodzi z nim wszędzie, nawet do łazienki :)

Jeszcze raz BARDZO dziękujemy Eryczkowi i przesyłamy całusy:)

Margot pisze...

:D Cudnie! Pozdrawiamy obydwie właścicielki toreb "ikologicznych" :)

Margot pisze...

My również ślemy serdeczności!!! :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za piękną torbę!!! Jest boska, cudownie wykończona, dopracowany każdy detal. Buziaki!!!!!!!!! :*
Ania Wi

Margot pisze...

Proszę uprzejmię:) Niech Ci służy jak najdłużej! :)