wtorek, 28 sierpnia 2012

Uwaga, uwaga Długouch do zdobycia!

Z zamiarem zrobienia jakiejś maskotki do oddania nosiłam się już od dawna. Czas płynął
a ja albo nie miałam koncepcji albo czasu aby taki pluszak powstał. W końcu dopięłam swego i oto moi drodzy Szalony Długouch może być Wasz. Wystarczy, że polubicie mój blog na fejsbuku. Jeśli ktoś już zdążył go polubić wystarczy, że polubi i udostępni posta
z informacją o konkursie. A jeżeli ktoś z Was nie posiada profilu na fejsbuku wystarczy napisać komentarz pod tym postem (zostawiając jakieś namiary na siebie rzecz jasna :).
Spośród osób, które wezmą udział w konkursie wylosuję szczęśliwego posiadacza Szaleńczego Gryzonia. Werdykt zapadnie 12 września. Zapraszam do zabawy! :)





5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Natalia lat... 10 miesięcy bardzo chce zaopiekowac sie tobą długouchu:) zdecydowanie wskazała cie palcem z wymownym "no tu oczko widać jak na dłoni mamo";) vonka@interia.pl

Urszula pisze...

Cudowny jest ten Gryzoń!!!!!

Elena pisze...

Nie mogę przeoczyć takiej okazji , bo zakochałam się w tym Długouchu . . .

Właśnie polubiłam jego Twórczynię na na facebooku : )

Niech trafi w dobre ręce . . .

Megolandia pisze...

Długouch polubiony na FB :)

kazamuko pisze...

Piękny