sobota, 12 lutego 2011

QRY

Długo nie pojawiałam się tutaj. Złożyło się na to wiele: awaria aparatów, zabieganie, brak dostępu do komputera, intensywna praca... . Udało mi się przezwyciężyć powyższe trudności i oto jestem, a raczej SĄ breloczki - kury, które ostatnio wymyśliłam. Ktoś zapyta dlaczego akurat kury? Ano dlatego, że po pierwsze: jestem zagorzałą przeciwniczką chowu klatkowego i generalnie jakiegokolwiek wykorzystywania kur. Są one często uciemiężone przez człowieka, cierpią nie widząc skrawka nieba czy zieleni trawy, skazane na ciasną klatkę i powolne w niej umieranie... . Po drugie: kury są bardzo mądre. Istnieje nawet "kuroterapia". Dowiedziono bowiem naukowo, że przebywanie z kurami wszechstronnie nas ludzi rozwija (więcej na ten temat TUTAJ). Po trzecie: bardzo je lubię, znałam nawet kiedyś jedną zaprzyjaźnioną kurę:)
Jeśli ktoś jest chętny na kurzego breloka, proszę słać wiadomość na adres: chatkamargot@gmail.com. Poniżej umieściłam zdjęcia wybranych okazów.


QRY
QRA pierwsza
QRA druga
QRA trzecia
QRY w QRNIQ

5 komentarzy:

Bożena pisze...

Masz bardzo ładnego bloga. Nie miałam wcześniej czasu tu zaglądnąć, ale teraz mam Twój adres na mojej stronie, więc będę częstym gościem. Bardzo przytulne są Twoje prace. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

viriditas pisze...

Gosia cudowne te qry !!! cudowne jak i wszystkie cuda spod Twojej igły :) pozdrawiam z Rozembarku testując przy okazji, czy uda mi się wreszcie zamieścić komentarz;)

Margot pisze...

Dziękuję dziękuję dziękuję za miłe słowa:))) Zaglądajcie często, piszcie swoje spostrzeżenia, czujcie się jak u siebie i baaaardzo mi miło w ogóle:)Pozdrawiam Rozembark i Wrzosowisko ciepluchno!

Urszula pisze...

A moja Qra wymościła sobie gniazdko w torebce i kokosi się w niej wygodnie !

viriditas pisze...

Fi fi a ja też mam! Qra pilnuje kluczy do domQ:) jeszcze raz dziękuję Gosia!!!