Szybszy niż błyskawica...

Przedstawiam Wam nowego mieszkańca Chatki:








Facebookwi fani Chatki
mogli już zapoznać się z prototypem Superkota,
stworzonym na prośbę mojego synka:


Gdyby ktoś z Was chciał mieć na własność kociego superbohatera,
zapraszam do sklepiku.
A ja biegnę szykować dla Was niespodzianki.
Okazja jest podwójna:
na Facebooku liczba fanów Chatki przekroczyła 1000!!!
(co cieszy mnie niesamowicie!:),
oprócz tego 14 października minie pięć lat
odkąd umieściłam na blogu swój pierwszy post!
Właśnie wtedy planuję zorganizować losowanie
moich "szyjątek" i spośród wszystkich fanów Chatki Margot
(zarówno blogowych jak też facebookowych)
wybiorę dwie osoby, które otrzymają ode mnie coś fajnego,
o czym już niebawem...

Pozdrawiam!
Margot




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Dzień herbaty

Witamina N

Pokora, akceptacja, szukanie siebie...